2013年6月23日

澳門行(重遊)

唔見咗我幾日, 我返來了. 亞虎唔見幾日, 好似好咗D啊!
首先多謝從加國回來的B姑姐先, 如不是她邀請
我不會有這旅遊分享;
憑她的面子給了我一個非常舒服又寫意的旅程,
全程都是她的好友接送, 自由自在的任我拍,
他們知我愛拍, 介紹我沒去過的地方,
又一次大開眼界, 雖然有些地方未去過,
但這次都很滿足了, 留待下次再去吧!
去澳門就一定要到港澳碼頭搭船啦! 順手拍吓D船先!

 乘4.PM船, 不一會就到了澳門喇! 朋友的車剛到了.
等我拍多一張澳門出境後的環境先.
 再到Sheraton Check in.
 大堂的大型水晶燈好古雅啊!
 趁著辦手續去睇吓環境, 點知一出去便是賭場, 
只拍了這張賭場的天花一角. 這水晶燈看似花生又似虫蛹啊!
上房放下行李先; 這間酒店的設計好保守, 總算過得去.
冇乜驚喜!
 但張床好舒服啊!
  書枱 & 電視喺咁多喇! WI-FI上網有齊, 每小時HK$30.
所有用具都藏在柜內, 好省地方.
 窗外風光, 幾個大泳池, 是日高溫34度冇人玩啊!
 窗的左手邊是澳門體育館.
 喺咁多喇! 休息一會, 再去澳門街食嘢...

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言