2011年10月19日

2011預祝萬勝節愉快!

2011年10月19日
Happy Halloween!!!~~~


今日在APM午飯, 估唔到一樣有嘢睇啊!
在小小的大堂內佈置極盡恐怖的能事;

這是一個外型為蜘蛛的恐怖放送劇場
上皆吊著恐怖的人型骨頭

似乎墳墓也是萬勝節的主題, 鬼是由此出來的.
 一些內臟人體殘肢都喺主角啊!

嘩! 如果是真的我就一定腳軟呀!

今次強調的是有毒的爬虫, 有蜘蛛、蝎子展覽啊!

所有的毒物都放在玻璃箱內, 箱反光非常, 只拍得兩隻,
有些會噴毒使玻璃矇矓一片拍唔到啊!

見過鬼面毒蜘蛛未呢? 成個死樣咩上身, 好恐怖啊! 

唔知喺唔喺未搞好呢?  唔使票我就撞咗入劇場喇!
地方細細都幾好玩O架!  螢幕上放出不同的鬼物照片.
佈置得唔錯, 好有氣氛, 但唔驚嘅~~~

話時話真鬼未必驚, 但喺見到呢件嘢! 我一定同佢死過呀~~~
最後我被嚇了一跳, 原來夠時候D鬼會跳動o架!
好了, 報導喺咁多,  各位預祝萬勝節平安,
這是西方懷念諸聖和先人的日子,
玩得太瘋狂是不對的啊!
  
明天起我又放大假一星期, 下星期二在blog上見啦! bye...bye! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言