2011年3月21日

2011維園花展 - 不一樣的三色堇

2011年3月21日
三色堇看得多了, 但是今年花展看到的是大朵好多,
 樣子重好可愛, 我形容有些像大熊貓啊!

三色堇看得多了, 但是今年花展看到的是大朵好多,
 樣子重好可愛, 我形容有些像大熊貓啊!

當行公園時, 可以留意吓這可愛的三色堇.



以下的肯定是新品種
這些比較大朵, 紫藍色真是好出色啊!

黑紫色更是少見
這種紫紅也不多見o架!
我想收集一吓...在看blog時你話有音樂好...
定是冇音樂好呢? 
我有時在工作的地方偷睇...就好怕一開就有聲囉!
在家看就梗喺唔使怕啦!

所以我想知你哋點睇在blog上有冇音樂的意見,
因為可以節省blog的資源o架! 謝謝!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言