2012年10月4日

嘉道理農場生態攝影

 2012年10月4日
除了影蝶外, 這裡真的乜都有得影o架! 
行行吓...我又走失咗喇! 好在有電話, 
所以叫朋友唔使搵我, 
到時會在車站見. 咁又開始我試機工程喇! 
先在溫室影咗一條小小的瓜藤. 
走出溫室拍到這條牽牛嫩芽. 
再試玩吓光圈, 咁就行咗去另一邊... 

拍到一隻在水丁香上的 「褐背細蟴」 
在菜田見到牠在曬太陽. 斯文豪氏攀蜥 飛蜥科 
走回頭入了爬虫區得一條「淡水鱷」 
和另一條孤獨的... 犀牛鬣蜥, 咁大條原來喺素食者.
巨蜥
順路經雀籠, d雀鳥太嘈喇! 冇深入只影了路口幾隻...
雀鳥區每隻被收養的雀鳥都有一段辛酸往事, 
因為有名牌介紹, 我沒有一一影下, 
大家有機會去看便知了. 
   噪鵑
香港的麻鷹
黑冠鵑隼
貓頭鷹
白腹海鷗
這裡有動物收養園, 收養的都是香港的動物,
因受了傷才送到這裡, 有些因太老不宜放回山上,
所以就在此貽養天年了.
赤麂
短吻果蝠
這裡最優良的豬 「大白花」, 是提供於農友的好豬種.
池塘中最美的就是牠們了「美洲紅鸛」 
上次去走漏眼, 今次我終於搵到了.
火樣的紅鸛, 只有在這裡找到, 真的不可多得啊! 
因為以前都去了幾次, 所以今次喺補拍一些以前
走了眼的. 我拍到了紅鸛都好滿意喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言