2022年4月8日

2022黃花風鈴木

唔好睇到我的相就話我周圍去呀?
我只用了15分鐘到對面公園拍片,
一陣就上番樓喇! 既然要玩就一定要新鮮啦!
冇料到就想辦法, 這是我的作風, 千萬唔好搏呀!!!
現時人人都派黃花風鈴木, 咁好彩對面小公園又開到爆呀!!!
等我都嚟趁吓高興先, 金黃黃好意頭呀!!!😍
黃花風鈴木

(學名:Handroanthus chrysanthus (Jacq.) S.O.Grose)是紫葳科,
風鈴木屬落葉喬木,高可達5米,樹皮有深刻裂紋,
葉片對生,五葉輪生,卵狀橢圓形,
全葉被褐色細茸毛,先端尖,葉面粗糙;
圓錐花序,頂生,花兩性,萼筒管狀,
花冠金黃色,漏斗形,花緣皺曲,
但為兩側對稱花,甜香,子房二室,果實為蓇葖果,
種子具翅;春季3-4月開花,先花後葉。

春天枝條葉疏,清明節前後會開漂亮的黃花;
夏天長葉結果莢;秋天枝葉繁盛,一片綠油油的景象;
冬天枯枝落葉,呈現出淒涼之美,
這就是黃花風鈴木在春、夏、秋、冬
所展現出不同的獨特風采。



7 則留言:

  1. Hi, Candy^^
    又是黃花風鈴木花開時節👍 謝謝分享🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,現在正是盛放期,好多公園也看得到!

      刪除
    2. This is a youtuber I frequently visit :
      大山里的风铃花惊艳绽放
      https://youtu.be/le5oICz_9Gs?t=382s

      刪除
  2. 你介紹的黃花風鈴木很有份量,四季各有姿態。
    近日天氣晴朗,很想外出曬曬太陽,可是女兒總是勸阻我。隨著疫情稍減,是時候要去公園看一看啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是沒有外出, 只到家附近的公園影吓花, 真係遠啲都唔敢去呀!

      刪除
  3. 你好,Candy.今年風鈴木開得好靚。
    陽光燦爛, 可去公園行下既, 始終不算人太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 由其是我正午12-1點才去曬太陽, 更加人少, 安全第一呀! 多人地方有危險呢!!!

      刪除

謝謝留言