2021年4月17日

太平山的植物2021.

閒來無事, 又唔想同人群一起, 平日最好上山頂,
行舊山頂道, 你會發覺行了一圈後, 得著好多呀!!!














14 則留言:

  1. Hi, Candy:) Thank you for sharing those beautiful flowers!
    我只認識吊鐘和杜鵑花, 謝謝你細節地介紹 👍

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝回應!我好多時都上去行吓, 啲植物都差唔多冇變過.

      刪除
  3. 回覆
    1. 今年我都差啲冇得去, 好在有朋友肯陪我去咋! 因為做完心臟手術冇乜人敢照應我呀!!!

      刪除
  4. 我都很久沒有上山頂行走了,真想找天上去看看。
    山上空氣特別清新,植物盡得天地的靈氣。不過有時霧很大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家上去, 好多花都開完喇! 春分後, 又第二批開, 可以去尋新的.

      刪除
  5. 我都時時都會上山頂咖!落雨都好好行。冇難度風景又靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家唯一可以行山頂, 日後正常才可從新練習呀!!!

      刪除
  6. Candy 早晨 !
    得知你身体體抱恙, 朋友掛念你,好好休息,多加保重 ❗️
    祝 早 日 康 復 💙💚💛💜❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心, 一定好好保重. 大家都要健康呀!!!

      刪除
  7. 我散步時常見草叢間長出白菇,我不敢採摘,怕這些菇菇有毒素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識都唔好試呀! 要搵專人睇過先好食呀!!!

      刪除

謝謝留言