2020年9月28日

有用的草藥

這篇的植物有名貴, 有不起眼的, 但不等於貴有用, 而平就冇用喎? 甚至有啲隨處都有, 而不用分文, 益處又大, 真係唔講唔知呀!!!















轉咗新版, 好唔習慣, 好多嘢都唔順手, 
真係好煩, 好哋哋又唔知搞乜???

18 則留言:

  1. 謝謝分享,又認識左咁多草葯。
    祝中秋節快樂! 

    回覆刪除
  2. 我小時候頭痛,人家說艾草煮水喝能醫,哇…難喝死了,我寧願頭痛都不想喝。🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呀! 唔好煲呀! 落得多好難頂, 用少少焗水好啲.

      刪除
  3. 謝謝分享!蒼耳子…睇到乾咗嗰張相先知感冒茶有呢樣。轉咗新版要慢慢睇先知啲工具喺邊。

    回覆刪除
  4. 在這篇看到了很多的草藥知識。
    在草藥書中的照片也沒有你這裡的清晰,最難得是每張圖上都有解釋說明。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我專程同自己做功課, 順道同大家分享! 謝謝!

      刪除
  5. 謝謝 Candy, 這一篇增廣了我的見聞, 順祝安康。

    回覆刪除
  6. 謝謝 Candy 的介紹, 引起好奇去找資料 ... 地黄 ...
    找來一支視頻, 來上課 :)
    地黄的用途 20191007 | CCTV科教
    https://youtu.be/5JihMyTlBjw

    回覆刪除
  7. 多謝Candy姐分享,新版Blogger我都適應咗一段時間,慢慢就會上手。🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我始中唔慣呀! 現在多數在fb喇! 冇咁煩呀!!!

      刪除
  8. 好多時係見根部或者曬乾,新鮮葉真係見到都唔識 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對呀! 有機會可上網查看, 可以作比對的.

      刪除

謝謝留言