2020年3月20日

鳥愛紅棉

行山我就冇本事行喇! 好在推開窗就見紅棉;
一有好天氣, 樹上鳥聲不絕, 可是...
沒有一隻未見過的, 全是日日相對如朋,
都好...好過冇, 由其是八哥、白頭鵯紅、
白耳鵯, 牠們的歌聱猶如市集, 得個嘈字!
唱得鬼咁大聲, 有牠們在長期不用鬧鐘了.














12 則留言:

  1. 你影到好多鳥兒,謝謝分享﹗點解你影到咁近咁大?長焦鏡?

    回覆刪除
  2. 我女兒夫家的花園常有各色小鳥來歌唱,大鳥多數是全身黑色的烏鴉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你女住邊區呢? 啲烏鴉會分地頭去o架!!!
      依家春天, 正是鳥兒的交配季節, 係好嘈吓o架!

      刪除
    2. 我女住加州 Thousand Oaks.

      刪除
    3. 不來Thousand Oaks, 那邊樹木多, 好搵食呀!
      這時間是交配季節, 一定多和比較嘈, 過了5月會靜下來的了.

      刪除
  3. 今年生態好似特別好, 雀仔多到不得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我都覺, 好多BLOG友都上山打雀, 我就冇份喇! 真係恨到流哂口水呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 應該係, 我嚇過佢一次, 以後唔嚟我窗前探我喇!
      之前下午好多時在窗台抖抖的.

      刪除
  5. 花了哥也是很吵,還打群架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢的佔有慾好強, 有佢在其他不敢平排呀!!!

      刪除

謝謝留言