2016年8月22日

2016中山美食

早前到中山探親, 除了四處走走外, 就是食...
我懂得食, 我會揀食, 食入肚一定要對才是,
如果食得雜就並非好事喇! 當然我唔為食; 
但是有些人就好想食, 希望一次食下全世界, 
這樣的人就好難頂喇! 每次叫的都是他們喜愛,
並沒有問我們喜不喜歡, 雖然我未必知有乜特色,
但我希望有我的選擇囉! 好在不是見, 怕呀!

第一晚親戚請客...
第二晚...
臨離開前的晚飯, 我冇份叫菜, 他們自作主張,
這餐是我回敬的, 我一向都不喜佔人家便宜,
錢我一定俾, 但早已落好單, 唉! 冇下次?!
見到(上)那碟蠶蛹, 真的想嘔呀!!! 冇哂胃口.
(下)救命晚飯食喱D???
(完).

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言