2012年12月10日

步道拾趣-動物的心聲

2012年12月10日上午6:18
從淺水灣畔走至深水灣途中, 所拍到其他的東西一覽.
以下的雀兒都是在淺水灣拍到的.「八哥」


狂呼我空虛的 「黑領椋鳥BB」

不同位置的  「鵲鴝」


既可哂太陽, 又可嘆海景, 好舒服啊!

***********************************
海邊長廊的狗狗們...

咦! 小白嚟緊喇!

我來了, 都唔知等得幾辛苦, 「賓賓」先肯同我出嚟咋!

唔好上嚟呢度喇! 企都冇位企呀?

我有話上嚟咩! 你想得太多喇!

咁! 喺吖馬?! 唔好咁大聲話我啦! (扮無辜)

同Maryann行吓好過啦!   學人埋堆?!  嘥氣!!!
成班友仔都咁肥, 就喺唔肯行囉! 費事理佢哋呀!!!
***********************
植物就勁喇! 由赤柱到深水灣, 見到的巨榕到處都有呀!
針松幾時都咁有型o架!



羊蹄甲獨領風騷呀!

白色的羊蹄甲在海邊走廊山邊都有呀!

赤柱的蘇絲黃

天后宮 的葡桃仙子

淺水灣 的黃槿爺, 太老了.
這棵好似全落了葉的欖仁樹

山邊發芽的紅苞荷

好了, 一日的行程就寫足一個星期, 唔想分開來介紹喇!
我好怕長篇大論, 看的辛苦, 做又麻煩, 只此一次,
多過20張相, 下不為例啊! 但絕不會求其了事囉!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言