2012年1月13日

彩雲公園至觀音徑


2012年1月13日
有一日做完健身, 朋友話有個公屋豪裝公園,
問我知唔知, 我又點會知吖! 除咗行山跟大隊之外,
冇人帶住我, 我都唔會周圍去嘅啦! 
經此一問就大伙兒便出動喇!
原來是彩雲邨後面的一個公園, 睇吓有幾豪先...
首先在彩雲邨的小公園地下坐升降機上(看圖)
上兩層, 出行人天橋後便是這個公園喇!

眾人在涼亭討論, 咁大又咁靚都冇人嘅?
好嘥啫! 升降機重有冷氣o忝!
設施好唔錯啊! 又有齊好多健身設備, 正呀!
再坐另一部登山升降機上山, 同樣有空調,
心想住這裡多好呀? 登山行少好多路啊!

出了電梯後, 從高再鳥瞰一吓!

這設計真是出自大師之手啊!
咁大個屋苑搵個人睇吓都冇啊! 簡直浪費啊!
讚嘆一輪, 我便瞧著觀音徑上山喇!
山徑非常闊落
在高處可遠眺牛頭角區全景

一路上山都幾喺o架!

我例牌在最後拍攝, 當上到最高山頂 時...
原來可看到東面的獅子山 

還有飛鵝嶺

再由這晨運徑落山, 只用了個半小時.

出到馬路邊行了十幾分鐘便走入了屋苑的隧道

真喺好靚啊! 這裡可直通出德福地鐵站o架!
點睇呀? 喺唔喺豪裝公園呢?

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言