2013年2月17日

超級巨星

2013年2月17日


我家姐的寶貝, 超級巨貓大隻B.
今次這小子真喺被擺上枱喇! 牠喺屬於大種貓科,
12k.體型比普通的大兩倍. 愛靜, 怕人多,
自視甚高, 除了主人外誰也不賣賬.

主人玩到冇嘢玩喇!  一於擺佢上枱同隻乳豬比...


 睇吓企住個人做比例?! 巨B好似比隻乳豬橫好多啊!
真喺好合作啊! 搞到「貓、豬」同枱.
「大隻B」同「尖東忌廉哥」有得揮呀!!!


尖東最紅的「忌廉哥」, 巨貓中的大哥大!
以靚仔爆紅尖東, FANS有幾萬啊!
************************
又來談一下人與動物的問題, 兩者皆要論命, 命生得好,
生活一定美滿; 但畜牲又怎樣論命呢?
牠們又不會講要有什麼要求和條件; 而人呢?
生活得怎樣美滿都會有些不必要的問題發生;
 而動物命的好壞是與生俱來有關, 有些一生下來
已沒有多久便離世, 有些顛沛流離沒有好收場,
但有一些卻是富貴到不可想像.

正如我姐姐撿回來的一頭野貓, 撿回家時還要食奶的,
經過了八年的光景, 這是我從外國回來第二次見到牠,

年初一去向家姐拜年, 那天很冷, 我就問你個寶貝呢?
姐說: 在房間內, 牠怕冷; 我便走進去看看, 天呀!
 那隻肥嘢卻睡在電毯上, 房間裡面還開著電暖爐;
而我們坐在客廳什麼暖氣都沒有, 我叫嚷著 "吔"
做貓好過做人呀! 姐你一個人在廳裡冷,
那隻肥嘢那麼好享受, 你是不是中了降頭呀?

我姐笑嘻嘻地還講了很多很多有關肥貓的待遇,
怎樣使錢在牠身上; 而她自已卻成了那肥貓的奴隸
也懵然不知; 真是做畜牲都要講命水呀!
這隻對著我敵視的肥嘢, 我好唔低得佢那麼"嘆"呀! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言