2012年8月15日

山頂步道拾趣

2012年8月15日
行山頂除了見到花草樹木外, 也拍到一些意想不到的; 
好似以下的狗狗們, 主人/工人就去咗麥記嘆早餐, 
就將佢哋留在小露台的小狗專用區受苦. 
吠吠我好淒涼啊! 俾我走啦? 
喂! 我哋打哂結喇! 冇哂符fit! 有冇人幫吓手呀??? 
都唔知喺主人定喺工人所為, 要食早餐就唔好帶出嚟啦! 
食完再回家帶咁就唔使咁慘啦! 
還有這隻茶杯貴賓小狗, 吠到嘔白泡啊! 淒涼呀! 
走到一段又濕又暗的小路, 拍到幾隻大林蛛, 
牠們織完圓形的網, 又再加多一個大交叉的, 夠奇喇! 
是否給人一個警告, 「你哋唔好搞我呀!」 
第一次拍到牠, 好醜樣呀! 
這隻也是林蛛「人面蛛的腹部」是常見的一種. 
好快手有嘢食喇! 
行山要一眼關七, 佢哋隨時在半空紥營o架! 
曉褐蜓 顏色好似黃金咁閃啊!
行到最後在漁林處屋頂見到大大隻的八哥啊! 
不遠處的竹林也有牠們的伴侶... 
牠們彼此作遙距互相呼應啊!
將出大路必經馬會騎術學校啊! 暑假冇人騎馬喇! 
馬兒應該去避暑啦! 點解還有一位孤獨郎君在呀??? 
真的望哂成個場得佢一隻咋! 
到最後, 我同大家過了馬路對面參觀「伯大尼古建築」, 
因為有些朋友未去過啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言