2011年9月3日

西樵勝景 - 無葉井 & 翠岩

2011-8-17
離開石燕岩, 車向下開了不久, 又到另一景點,
下車走進這度古舊的大門, 便是入口...
 

離開石燕岩, 車向下開了不久, 又到另一景點, 
下車走進這度古舊的大門, 便是入口... 
以前只是一口井, 不是這樣的, 沒有其他紋路, 
後來才改成這模樣, 地台加高了. 

我家小妹正嘗試取水, 擺好post給弟弟拍照啊!
龍脈所在的地方

看罷了無葉井再往翠岩出發, 未幾開始攀山涉水, 
都有點險啊! 我又是一句...唔行呢條路得嗎?
唔得! 車在山下等, 一定走這條路啊! 好牙煙~~~


為了拍攝我走最後, 看唐妹小村姑一馬當先...
嫂嫂跟住上, 弟妹們叫我唔使驚, 但小心滑啊!!!
我鑽了下洞, 回頭拍下這奇境, 肥d都過不了, 
洞內好濕, 真喺有點心寒啊~ 跌倒就真喺pk喇!
我一出洞就見小村姑得意樣子, 我第一呀!!!
咦! 呢度唔嘢少啊!  是火山的斷層地帶啊!
一路走盞道, 這是碧雲瀑, 水大時好宏達的啊!
瀑下有練功臺, 這裡一步一小心啊!
在山邊的轉角處又有奇逢呀! 
葫蘆井是水滴而成的奇景啊!

末段當然是欣賞文人墨客的字刻啦!
好應景的一首詩,    何世文題:
伏暑遊翠岩, 冷泉清我心。
好風自南來, 到此正開襟。 好正呀!


最古的一塊石刻, 可追溯到明初時期,
「天然圖畫」個「然」字好古啊! 我喺唔識嘅!


七十二山人 何翀題:
不騖紛華不尚仙, 優游林下養餘年。
閑非閑事休閑理, 半日看花半日眠。 啱我呀!

聽瀑樓頭泉水渺, 水源改道是人為.


這石台是一些道人打坐之地

順德梁九與陳夢吉、任瑞國到此一遊, 刻字為記.
龍鬚泉 一樣水源乾涸了.


田螺溝的標記, 那天真的有幾個女人在挖田螺啊!

 
過了捍門就差不多走完了.
途經蟹眼泉...

 泉水流動時冒起水泡有如蟹眼, 因而得名.
啊! 今回我哋又是掉轉來行喇! 出口才是入啊!
這是因車停泊等侯比較方便, 司機冇點我哋o架!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言