2010年2月5日

年夜飯

2010年2月5日
昨日朋友請我吃他們公司的年夜飯, 一班都是國華同樂會的老友, 請客的是國華藥業老板啦! 他們兩夫婦是老經驗的中醫師, 為人非常好客, 他們的朋友當晚都樂在其中.
是晚同以往一樣設宴於藍田美心大酒樓, 因為鄧經理時常都會有好嘢給我們一班食客品嚐的啊!
我掛住玩同講笑又唔記得影張菜單, 在這時候為有見到乜就寫乜, 相信各位一睇就明的了. 十二道菜我樣樣食少少都感到好夠營養了, 因為真的樣樣都原汁原味啊! 正!!!
乳豬全體 同往年一樣用較剪剪開一片,用手抓來吃.
貴花蚌帶子西蘭花, 這張唔記得用閃燈, 影得唔好啊!
子薑皮蛋炸蝦卷
發菜蠔豉堯柱會豆苗
虫草花海皇焞湯
此湯料十足除了虫草外, 還有花膠、堯柱、瘦肉其他藥材, 正!
冬菇燜扣肉 我冇食怕那滑滑的口感. 但都冇得剩啊!
清蒸大海班 我食得比較多的d肉好嫩啊!
當紅炸子雞 相當不錯皮好脆就是.
生炒糯米飯 台式炒麵
鮮奶焞蛋白 這個超正我吃了兩盅, 對皮膚好好的啊!
台式胡椒包 有牛肉/豬肉兩款
是晚的頭獎金虎一隻, 劉醫師獨得.
我如以往食剩拎一半走, 為了食得健康
不可一次進食咁多好嘢啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言