2008年12月11日

藍田美心酒樓美食

2008年12月11日
十二月應該是很好的日子, 平時很少見我寫飲食篇, 
相信這個月起碼有三四篇上綱了.
今日是連醫師的太太和娥姨的生日晚宴, 當然又要
慶祝一番啦! 自從認識了藍田美心的主理人
鄧煥先生後, 國華同樂會的大小宴會都是由他寫菜, 
每次他都會別出心思, 想出特別菜式, 使各人都
感到滿意和驚喜, 因為十四人每次都吃不完, 
又食又帶走, 樂不可支.
先來看看菜單吧! 咦?! 果盤冇落單嘅?! 講意頭吧! 
我拿了果盤回家慢慢吃.
手剪乳豬, 味道啱啱好, 我不用佔醬料吃, 皮好夠脆口.
竹笙釀露筍, 嫩滑爽口又夠清, 素食者的至愛.
懷舊釀雙翡翠. 苦瓜和節瓜, 苦瓜釀了豬肉, 
節瓜釀了魚肉用香鼓和火腿燜煮成的懷舊菜. 正!
台南西魯肉?! 我看來看去都不像這個菜名, 可能改了菜吧! 這個菜好特別, 
我叫它做鴛鴦福袋, 裡面有兩種做法, 一是用腐皮袋釀入一些菌菇肉絲等菜料, 
另一個是釀入了滑滑的糯米粉團燜煮而成, 一鹹一淡夠特別.
牛秋魚西施骨湯. 夠晒足料, 湯色白滑夠晒滋潤. 五粒
梅子蒸糕蟹. 非常特別的味道, 有梅子的酸甜味又食到蟹的鮮味, 
每隻蟹的糕都頂晒角, 超正.
清蒸海東星斑. 冇意見好滑.
又是懷舊菜, 金華玉樹雞.
客家鹹茶粿. 又是另一個驚喜, 手勢真滑不溜口.
肉燥擔仔麵. 第二次食好好味是台灣小食的一種.
台南胡椒包. 我的最愛, 它外皮烘得鬆脆, 又黏滿芝麻, 
裡面的胡椒牛肉又香, 在外邊很難食到.
靚靚壽包, 有蓮蓉和奶皇兩款口味.
焦糖燉蛋是眾人都喜愛的甜品, 不太甜味道啱啱好.
這一頓飯食得好開心, 眾眾齊樂, 其實飲完個湯都知道夠晒營養, 
以下的都是淺嘗, 但的確要讚廚師的巧手和鄧先生的心思菜譜設計.
 感恩呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言