2015年7月1日

志蓮淨苑西門

2015-7-1.
六.四都喺搵個靜靜的地方去行好了, 
估不到陽光超級燦爛, 曬到亞媽都唔認得.
今日一心來這裡拍睡蓮, 終於一拍即合好快離開喇!
臨走時一位守園人同我打招呼, 同時問我知唔知
這裡有件寶, 它三千多歲...問我知否? 
我都估到喺羅漢松, 但唔知喺邊棵, 
他說我是有緣人, 所以又向我介紹一番, 
又話坐在石旁打坐好有益咁話, 咁熱我更唔會啦! 
又在金亭搵到一千O一棵千瓣蓮, 
拍了幾張相後, 真喺有D似中暑咁, 趕快走入餐飲店,
叫了一杯荔枝冰沙, 慢慢飲完後...暑氣全消, 
於是便開開心心回家午睡喇! 
↓由南蓮對面的西門入, 去大蓮池最近的

這裡好少人行, 兩旁都是茶花樹. 
所到之處何等清靜啊!
通 過了西門就是蓮池了.
蓮池後就是大雄寶殿了.
我一心來此拍佛燈的, 今次一拍即合呀!
歡迎COPY佛燈啊!
守園人給我介紹了三千多歲的仙松.
又介紹了恐龍松(貌似)的羅漢松.
來到南蓮...這裡唯一有荷花的地方.
那知一朵荷花都冇, 正在尋覓中, 卻在遠處...
最後發現得兩朵千瓣蓮, 另一朵在殘中, 沒有影;
這邊我覺得園丁好失敗呀! 沒有養荷遊人就少, 
所以這裡更覺清幽.
天氣大熱虎尾蘭一定開花的
全園的小葉紫薇也在盛放中.
是日曬到通頂呀!!!
最後...好彩有荔枝冰降溫, 飲後就清清爽爽的回家去了.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言