2010年1月30日

戀戀村花!!!

2010-01-30 21:27
最後一段...走捷徑入村出西貢, 途中又見到靚嘢了! 
我拖慢了腳步不想走了, 同行的隊友不停叫我行快d、
走啦! 追唔上喇! 可是我沒有理會, 狗吠也不理了,
 一味影呀影, 心想著村內人種的植物真是有品味, 
唔信你看看就知幾咁靚喇!
甘筍花 (紅蘿蔔) 第一次見, 可惜不能走入園中近拍.

炮仗花 這裡好多又夠紅.
指甲花
金塔扶桑 我每次經過這裡都會影影它的.
蒜香籐 在市區是沒法見到的
西番蓮 勁呀! 終於給我發現它了. 比絲花還幼細呢!
樹名 雞蛋果
學名 Passiflora edulis
英文名稱 Purple Granadilla
別名 八香果
科 西番蓮科PASSIFLORACEAE
西番蓮的果實又叫雞蛋果、百香果、
熱情果 原產地巴西.
好大一棵楊桃樹是沒有人理的, 
長到三層樓咁高, 太熟了.
日日櫻 這裡空氣好所以花長得特別大朵
好大的一棵 白山茶 種的人一定好有心機, 
生得大又好密集啊!
在山茶旁的一棵木芙蓉深紫色見得多, 粉紅的好少見.
出到村口還見到鐵樹開花!
今次天氣不佳, 但收獲好呀! 真的要感恩喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言