2014年11月23日

南嶺國家森林生態篇

行山最鍾意的就喺拍到嘢啦! 有所發現當然是
機不可失, 但喺佢哋喺唔會做你粒毛豆嘅?
又唔會企定定擺post等你影嘅!
以我這半桶水, 真喺會影到洩氣又索氣,
但其中的樂趣喺形容唔到o架!
希望在相中帶出更多正能量,
我喺與世無爭的, 只喺同自己爭啫!
爭乜呀? 爭取時間囉!
狗狗一直在我腿旁, 佢睇我搞d乜呀!

牠陪我直到我下山說88呀!
 好多微小的昆虫, 非放大50倍喺睇唔清o架!
好在有鏡頭, 影咗未睇都唔知喺乜, 好小的一隻啊!
又喺好細的一隻, 見唔到有翼, 差些踩到佢呀!!!
個肚仔仲多顏色呢!
 
在山崖下的一丁點, 但一看我知佢喺邊位喇!
此蛛有人說牠不是蛛類, 身小如豆, 但腳長有4-5寸.
 拍了兩張就唔見咗喇! 跳脫高手啊!
 毒蛾在羽化中. 見佢等翼乾, 掙扎得好辛苦呀!
見到都打冷震呀!
 當我行到山邊, 突然聽到好大聲的嘶叫聲,
從未聽過, 以為喺野豬, 好驚呀!
於是攝手攝腳走出路邊向下望; 啊!
原來喺佢呀! 可能以為主人來了所以叫了起來.
我走下去, 同佢話等吓啦, 主人好快帶你走喇!
 跟住佢就去食草喇! 真喺好乖呀!
各位, 這就是力大無窮, 韌力十足的馬騾,
是馬跟騾的混合; 對運輸起了好大作用,
好難行的山路一車都不能到的地方,
就要靠佢喇! 例如建海洋公園, 大嶼山吊車,
大佛都喺靠牠們運送重型物料上山的,
功勞好大o架!
剛好下山時就在石坑見到兩隻在開工喇!
  在酒店一早就同我say hi喇!
 


沒有留言:

張貼留言

謝謝留言