2013年10月1日

慶祝國慶1/10歡騰

新中國建國至今64年, 最近30年經濟蓬勃, 真的是飛英趕美,
全球貿易都各向中國招手, 中國強在那裡? 強在人多, 
強在不甘捱窮, 強在不想再給人睇小, 
強在回顧歷史的反醒.

鄧小平說得好...先讓一小撮富起來, 
那麼就不斷成就如今局面.

當然反黑和扶貧是大眾的心願, 但願人人堅守原則,
這樣就永享富國, 國運亨昌喇!
祝大家國慶愉快, 人人安居樂業, 永享太平!





        

1 則留言:

  1. *****自己搬去blog.就一定要做以下動作啊!*****

    Copy & Paste的搬BLOG必做動作>
    (1)在未發佈舊文前Highlight全篇, 然後找在頂項的工具按「連結」, 出來後> 再在下面按「取消」咁就同Y! Blog冇連繫喇! 解除同y! blog的連結性就唔怕摺埋後要圖文盡失喇!!!

    (2) 記住把全篇舊文highlight哂, 才去按「連結」出來後...再去下面按取消就ok喇!
    但喺...有時會失效的, 一見按取消後, 成篇稿變咗「藍字有底線」咁就要再全部highlight> 然後去頂項找工具...在靠右尾處搵出有個「Tx」按下, 此制式等於(取消所有格式重新編排)> 然後再去做(取消連結)一次, 咁再編排你的意欲, 喺煩了少少, 但咁到一清二楚啊!!!

    回覆刪除

謝謝留言