2011年11月7日

黃山日出

2011年11月7日
一宿無話, 於晨早4:30集合再登光明頂, 
起行時已有人上山, 以為自己會是早起的人, 
誰知已有人3點出發了; 
登頂需時大約半小時多, 上到頂已無立足之地了, 
山崖邊萬頭鑽動, 看到也感愕然啊!
看日出黃山有如皇帝親臨, 人人都想一看盧山真面. 
一陣噓聲...看有一些光喇! 跟著就萬手齊舉!!! 激氣啊!...
全是DC仔同手機齊起?! 咁! D大師去哂邊呀!

我幾經辛苦找到光明樓的一層石級, 借了兩位同胞的肩膀...
說: 老兄借一吓! 請不要動啊! 我從老遠來就是為了這一刻,
那人兄說好, 我們拍一拍就讓位給你. 好, 那謝你喇!
原來兩位老兄用的是手機, 我真想話嘥料呀!


 忽見一陣雲霞型如飛馬奔跑, 又一陣噓聲, 拍呀拍...
天空越來越紅, 卻有一層層的薄霧.
罰企了成個鐘, 終於等到太陽出來了.
我真的拍得不好, 因為旁邊有吐痰聲、咳聲, 我怕被傳染呀!
又時刻有人在我前面爬鐵絲網上來, 把我檔得死死的,
我好彩國語了得, 把他們都罵回去, 好激動啊!

我拍了兩、三張近鏡, 根本沒機會拿定部相機, 好興啊!

D人好冇規矩, 時常在按快門時就放個頭入鏡, 激死人喇
 請看看, 影這些場景有趣得多了. DC新世代呀!

我在想, 唔通??? D腳架一早俾佢哋推哂落山?!
最後, 好彩都拍到,  因為那些DC仔真喺散得好快, 
咁, 佢哋爭一死餐為乜呢?!
整輯相都影得不開心, 因為要鬧人, 影響心情唔正呀!
拍得唔好都冇辨法, 拍到就好了; 這裡的太陽上昇得好慢,
人走開哂, 我再上崖邊, 也如我所願, 拍到想要的一刻.

暖光下的光明頂氣象台

我小心的下山, 請看紅點處, 是我原來企了成個鐘的地方.

始終我都喺冇放過每個景觀, 回頭再回頭的拍著...
離開崖邊同伴都離去了, 有點腳軟不在話下, 再來一張...

之後落山吃早餐, 然後背上行囊再上回光明頂,
因為, 這是去後山必經之路, 心想上得唔得呀!?
但喺後山景觀比前山重靚啊! 咁! 人人都要頂硬上喇!!!
黃山的日出再見喇! 不知何日再回來啊!【黃山觀日出】農夫
觀日遊人多姿勢, 丹霞冉冉染天際;
紅輪金煇雲底彈, 萬眾歡騰醉入迷. 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言