2011年5月24日

長洲生態-動物對話篇

當日在長洲, 一早便行上山頂道換吓氣先; 
因為飄色在下午才開始! 咁就有時間去找好玩的了.
上到山頂道, 可能時間尚早, 晨運人不多, 
反而又給我見到一些小動物啊! 嗱! 對白又來了...
喵! 好走喇...黑仔? 亞大傻嚟緊喇! 
死火...喱排食多咗?! 上唔到去o忝?! 喵!!!
肥黃, 睇定d先啦? 唔使咁驚青喎?! 
你睇吓...亞大傻今朝個樣, 好似cc吓咁啊! 唔使走呀!

唉! 我今朝有d唔妥, 老板話唔好俾我自己去wet, 
叫亞Maryann帶我行個圈就算喎! 你兩隻嘢今日行運啦! 
我好番你就知味道! (唉!唔想行呀!)

晨早空氣清新開朗, 地上小鳥新鮮強又壯...

麻雀仔, 咦! 上面有嘢閃過喎!

睇到啦! 認住喱隻鷹呀! 正衰嘢嚟o架! 
唔聲唔聲就嚇你一驚呀! 老公小心呀!   鵲鴝(雌)

知喇! 段估佢唔會飛落地嘅! 亞Candy姐向佢瞄準好耐喇! 
飛落嚟實行掃瓜佢呀!  鵲鴝(雄)

東方菜粉蝶睇到對面有靚女啊!

有嫩葉都唔食喇! 好似好啱key喎!

酢醬灰蝶通處都是啊!


睇吓! 則則搏, 行吓過d, 行行吓就...

真喺話都冇咁易! 哎呀! 我冇眼睇喇!

在這酢醬草堆中, 發覺好多灰蝶在產卵啊!

真喺有仔趁嫩生呀! 亞乜太, 乜咁啱呀?

喺囉! 喱處有伴呀! 一路生有傾有講幾爽呀!

真喺好爽呀! 環境唔錯啊! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言