2012年11月11日

降下秋遊至鹿頭

11/11/2012.
11/11參加康體署辦的行山樂呀! 因為這路段沒試過,
所以膽粗粗的報名參加喇!
有專車接送, 有領隊三人帶路, 幾好呀!
路線: 由新娘潭路降下凹起步>亞媽凹>分水凹>
再由古道往下走>谷埔古道>鳳坑>鹿頸(止)
行程3.5小時 (實際連拍攝、休息, 用了4.5小時)
這是康體署的地圖啊!

9:45分到達起點, 聽講解後做熱身去廁所, 10:15出發.

開始一路上坡, 隊友開心的拾起松果作收藏.

我一樣克服不了樓梯恐懼症, 一路包尾拍攝走過的路.

一小時後到了烏蛟騰瞭望台郊野公園段, 遠處可見
對岸大陸特區和離島風景.

小休後繼續出發.
上落兩個小山崗後, 終於到了亞媽笏.

來到分水凹的山頭, 可以看到西貢內海群島.
地上白色的半球是否高地上的定向標誌呢?

由石徑向下走又到了一個分叉路口, 旁邊有座古墳.

過了兩個多小時後, 又小休一回; 眾人起步我尚未影完,
領隊正在等我啊! 去下一站要走一小時多的路程!
1:00開始入村喇! 路牌喺入村後才拍到的,
這條田璣小路, 好多蝴蝶啊! 我走了半小時, 為了拍蝶.
別人只用了10分鐘咋!!!

谷埔村有食店, 村口大樹成為路人的休息地點喇!

這裡有渡頭, 遙望大陸只是一水之隔, 好近啊!

村四周都是紅樹林濕地, 風景好正啊!

休息後大眾沿海邊走, 順道欣賞沿海風光.

一路上清楚看到鹹淡水的分界線啊!

2:04分經過鳳坑古村, 冇時間入去睇喇!
過了鳳坑不久, 又要上山喇! 走過小山崗便是鹿頸了.

我再沒有影下去, 先前用了食嘢的時間影相,
現在好餓, 只好邊行邊食, 什麼味都唔清楚喇!
2:45分, 好不容易走回車上. 最後又喺我上車,
成個人散哂喇! 好! 開得車喇! 可以入城了.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言