2012年12月25日

行山樂-鹿頸>谷埔>五肚>金龍脊>烏蛟滕>新娘潭

2012/12/25
25號跟朋友的行山隊出發, 在粉嶺乘小巴往鹿頸,
經鳳坑、谷埔、五肚村, 穿過荒林,
上金龍脊過林徑到烏蛟騰落新娘潭,
再乘巴士出大埔散隊. 行程4.1/2小時.
下了車行一小段路到了「雞谷樹下」入鳳坑.


入海旁步道, 再上山向谷埔方向前行.

在谷埔前小路入五肚村


途經荒村, 見一古舊荒廢了的燒烤場, 其烤爐呈八角型,
用三合土所建, 甚為少見的.

聽人說山上有五個小村, 順字母排序而見稱, 為「五肚村」.

在村旁的空地小休, 開始上山入林...


一路上斜坡, 我事前不知要穿越荒林.

行友開始放慢腳步, 帶隊人員分段協助.

我在後舉頭一望... 吓?!...要咁行樣上山呀???

要拉繩上斜...大件事喇! 我的恐懼症又出現喇!

心想不知會否行得到啊! 繼續拍攝, 分散精神.

借來隊友的幾張相, 我就沒本事拍喇!

慢慢行, 唔使怕, 好快登頂喇!
我入鏡喇! 行到面紅紅, 有排都未到呀!

過了繩索繼續往「金龍脊」進發, 這時我斷片了,
行到抽筋, 可能耐冇行長程吧!

山中奇景...樹包屋

開始落山經烏蛟滕落新娘潭集散.

最後經烈士靈園前往巴士站

一路上也有拍到少少生態...一隻塘邊白鷺.


新娘潭路段有「報吉喜粉蝶」, 巴士站也拍到一隻
背部拱起成三角型的「扁擬葉蟴
(翡螽) Phyllomimus sp」
「黃爺葵」也不錯啊!

自從脊椎受傷後, 走長途已體力不支了, 都喺聽人話,
參加生態遊, 影吓相較為合我喇! 費事拖延成隊人進度呀!
有時在想, 點解要攞苦來辛呢? 再想有運動個人先有活力o架!
不可放棄啊!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言