2010年12月21日

行山拾趣篇

在馬油塘的豪宅區, 給這隻嘢鬧咗幾句啊!
(我哋在影緊花園中的熱情果啊!)
亞雪: 喂! 老黃, 睇睇嗰班友仔做乜吖?!
老黃: 睇緊喇! 有乜依郁, 我會打暗號俾你o架!
小黃: 咦!!! 好似用手搞我哋d果啊!
亞雪: 老黃你可以出手喇! 最衰我出唔到去呀?
老黃: 我睇咁耐佢哋都冇唔規矩啊!
你哋咪嘈啦! 人哋影完就會散o架啦! 嘈住哂!
喺呀! 我哋去影蝶啫!
(灰蝶) 冬天蝶不多, 影到三隻好滿足喇!
檗黃粉蝶
大紅蛺蝶 好開心啊! 第一次影到呀!
重影到佢開翼啊!
真的是好搶眼啊!
在影蝶時, 忽然眼尾有大物飛過, 追查之下...
竟然有一對好大的, 不知是白鶴還是白露啊! 可是溪的
距離太遠了, 扯到鏡頭都開始震, 影得唔好都冇法子喇!

牠的叫聲好難聲o架! 對翼伸開有六、七尺長. 可惜唔敢行落去太深了, 有時間再去睇真d先.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言