2012年2月14日

可愛的另一面

行山的另一目的就是同小朋友見面.
佢哋好有性格o架!
有街出不得...好悶呀! 姐姐...帶埋我去威吖?
你乖呀! 出面唔啱你d大富貴o架! 你咁靚仔
都喺等媽媽帶啦! 拜拜喇! (扮哂靚樣啊!)

隔離的 小白 在簷蓬上做天文台...

突然搏命向出面大叫...
睇住呀! 差一步便成飛狗喇!
原來小白睇到出面d兄弟玩, 自己又出唔到閘,
  正在「狂呼我空虛」呀!!!
狗媽也出來看過究竟...乜事咁嘈呀???
喂! 有本事落嚟同我玩吖! 嘈喺冇用o架! 小白.
「村尾三兄弟」

佢哋真喺好型仔, 叫一聲全部同我say hi呀!

小黃: 等埋我呀! 我今日冇王管呀!
 狗巴: 嗱! 玩時玩, 唔好玩出火呀?! 
貓媽: 想瞓吓晏覺都唔得! 嘈c人啊!
 你班哀仔...行過嚟你就知屎喇! 哼!!!
點呀? 你落唔落嚟主持大局呀? 喵~~~

d人好似有嘢食派啊! 有得食, 排番個陣先...

呀大B, 睇住喇! 一有動靜就...你知點做啦!
大B: 明白喇! 佢動手...我動口囉!

d狗狗隻隻都好有性格, 喺義氣仔女嚟o架!
d貓貓一呼百應, 以為真喺有嘢食, 一叫之下
走咗成十多隻出嚟! 分佈在上、中、下三路,
我想下次一定帶d乾糧去補償番先得喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言