2010年8月28日

古城記趣

在古城時間有限, 當然有乜就影乜啦!
一於一網打盡, 什麼也影一通!
在飯店裡有老人即席揮毫賣藝
高齡76, 每晚都演出兩場手指書法.

老花就睇唔到...他指上另有乾坤的啊!

銀首飾專賣店

土家擂茶店, 少女做主持.

手打薑糖即做即賣

我就等他撕點新鮮的來試, 原來未凍是不脆的.
盲人合奏團, 箱子裝滿了入場費喇!

有少女出租任拍

點擺都得呀! 記住俾錢就得喇!

有衫出租, 兩位小妹妹樣子甜美可愛呢!

不要以為咁叫型呀! 俾我影到D唔好的...就是衰喇!
不敬的一面又俾我影到, 成世做乜都有個神睇實,
好極有限呀! 米以為好著數呀! 千萬唔好學呀!
唉! 這班大嬸日打日夜打!

拎著塊令牌搏命打...?!

原來唔喺打小人, 喺洗衫呀!

你哋睇吓! 乜都放入江中洗, 飯店地毯也照洗.
小朋友脫光就往下跳, 見我舉機立即躲入橋下.
我一轉身小子們就甩難了, 影不到小屁股o忝!
前門是舖, 後門是游泳池, 正啊!

喂!喂!喂! 有嘢睇呀! 見唔見呀? 咀咀啊!!!
又一對兩小無猜, 小子意猶未盡, 重要嚟呀!
情到濃時又想到酒鬼度飲番杯喇!
鳳凰出酒靚, 酒鬼最出名啊!

投奔沱江, 這雕塑好有力啊!

影埋一大堆重有o架! 你哋悶未呀?

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言