2013年7月7日

澳氹看橫琴日落

終於等到日落喇! 等到陽光冇咁燦眼才按快門;
其實影來影去都喺一個太陽, 只是四周的景觀不同吧!
澳門沒有高山, 所以日出日落都在一海之隔的大陸出現.
這天雲有點厚啊!
在氹仔看「橫琴島」日落, 有另一種感覺啊!

話都冇咁快, 夜幕開始低垂了.
真喺影住個落日o架!
太陽一步一步落入山中.

留也留不住的...夕陽餘暉.
橫琴島上沙煙四起, 原來是趕住收工的運泥車要走啊喇!
剩下一角的斜陽, 同我SAY GOOD BYE...喇!
有...一點餘輝盡, 明日又重回...的感覺啊!
朋友好準時的接我走...
穿過西環橋再往「路環」吃晚飯.
就是去一家叫「米拉馬」的葡萄牙餐廳, 環境優雅。
「路環」的這家店,位於黑沙海灘, 黑沙馬路,
即威斯汀酒店側路口入.
別看四處無人,但到晚上是很多訂座和駕車人士來吃.
一點小插曲, 去到快八點冇訂位, 侍應話在花園擺張枱俾我哋?
嘩! 點得呀! 又熱又有蚊! 咁都算啦! 坐住等啦!
但一定唔想在外面喂蚊囉! 個個立即貼上蚊怕貼.
等了一會姑姐的另一位同學出現! 佢一來到, 見在花園擺位?!
一看...個侍應, [啊! 是你...(葡文),] 一輪交談立即引路入去.
啍! 又話冇位; 你話啦...有人在朝好做官, 都不知幾好招呼!

食咗D乜? 我都唔知呀! 總之又雞、又肉、又有好多汁嘅飯、
沙律&海鮮麵, 有成五大兜啊!
喱間嘢唔平o架! 我睇過個菜牌, 我淨識睇價錢咋!
樣樣過百元以上, 有些一碟要二至三百多o架!
真喺唔知食名氣定食錢. 總知多謝哂!
第一次見人, 又唔好意思影相, 唯有一味在食.
之後同眾人拍合照, 竟然唔記得轉鏡頭, 剛拍完日落呀!!!
搞到D相個個面黃黃, 真的唔好意思呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言