2013年6月3日

再見了黃鴨子

2013年6月3日
6月9日是黃鴨子來港個多月的退展時候, 趁著有點時間
同妹妹去拍攝一吓! 真的什麼時候這裡都是萬人空巷, 
所以都喺求其拍幾張作為記憶.
好跟大鴨子
SAY GOOD BYE吧!
黃鴨子為香港帶來了什麼? 我覺得有歡笑也有不幸,
因為前一天, 在報章上看到專程來看鴨子
的北大女生, 遭逢不幸, 使人心痛啊!
香港的住宿安全問題, 好像不大如前喇! 驚啊!!!
是日的驕陽似火, 眼都撐唔大啊! 維港又藍天白雲.
曬到相機都落閘呀!

唔睇過都唔知黃鴨仔真喺咁大隻嘅!

當日一啲風都冇, 鴨子就定一定在水中曬太陽.
真喺黃得可愛, 看得使人累氣全消啊!
來一張大大鴨蛋頭先.
鴨子的面上怎樣看都是掛著一絲親切的笑容.
正面來幾張特寫先...
睇相就知我由上跑到下來拍牠了.
好了, 要走喇! 隻鴨曬唔溶...我都快溶喇!
喂! 唔識睇中文呀! 明明寫上嚴禁攀爬, 個媽都唔理喎!
這裡的鴨子就慘喇! 隻隻被人當櫈坐呀?!
幾乎所有鴨仔都成為老人中心的坐椅, 咁曬! 放D老人家
在此生晒, D負責人C哂去邊呢?
當我妹妹叫我挨住隻鴨仔影張相的時侯,
突然有個食蕉叫我唔好挨喎!
啊啊啊! 佢找C喇!
我話: 挨住影都唔得?! 前面咁多人
又企、又坐、又攬、又爬, 你唔去趕!
你叫我唔好挨?! 你有乜嘢做呀?
佢望一望之後就即閃了; 話錯我...佢唔好彩喇!
 影完就梗喺走入海運大厦啦! 回頭有點唔捨得啊!
跟住又去了另一個展示會...下回再續.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言