2013年4月1日

試茶

又有禮物收喇! 腳傷不能遠遊, 但我老板就北上杭州公幹,
在順利落下訂單後, 臨走前, 廠家均送上大禮!
但佢又不愛此道, 結果三大禮盒全歸我所有.
上年我在杭州也有去試茶, 但買不下手, 價格非我能花啊!
今回面對精品, 梗喺立即展開驗貨喇!
據說: 西湖龍井茶能清神益智,有獨特芬芳。
據測試,龍井茶所含的胺基酸(抑制血壓上升)、
兒茶素(預防衰老)、茶多酚(瘦身)、葉綠素、維生素C
(預防感冒,美肌)能清腸利尿,清香口腔,
功效多於其他茶葉,對人體健康特別有益。
一盒鐵罐裝未試
兩盒大如公事包, 包裝好正, 但覺有點唔環保.
我捨不得把盒掉棄, 這樣家中又多了兩個盒?!
成個皮箱咁啊!
如此裝潢真有點捨不得打開啊!
這個瓷器足可放半斤糖, 但茶葉就只裝得四兩.
我鐘意個瓷罐多d喇!
打開已聞到陣陣葉香這算是上品喇!
片片好完整, 似刀片咁薄o架!
從資料得知龍井茶不僅具有"光、扁、平、直"的外形特點,
而且還有「色翠、香郁、味醇、形美」四絕的美譽。
其外形扁平挺直,前端尖削,長短勻整。
色澤翠綠微黃,品質特點是葉直扁平,光滑勻齊。
而且香高氣爽,香郁味醇,卻無依烈之感,清香持久。
湯色碧綠明亮,滋味甘醇鮮爽,並具有微甜的餘味。
全中啊!
又話一芽一葉初展,芽長於葉,長度1.5-2cm.
差不多少於一吋好對啊! 是一級春茶.
浸開後見得更清楚, 一芽一葉又中呀!
又話8-90度水沖之為佳, 先浮後下降, 都掂啊!
茶色清潤, 入口回甘. 我這個初哥咁就玩咗成個鐘.
試玩完就梗喺要拎個靚壺來沖一啦!
資料說沒錯頭泡較濃,二泡開始淡、三泡無味。
所以龍井茶以三泡為佳,精品宜慢慢品嚐。
今次有好茶收, 本應好開心o架! 但又話龍井喺綠茶,
唔可以久存, 要趁新鮮飲, 好在三泡就冇味, 都會好快飲完.
但喺一旦愛上了, 又買唔起, 咁以後就心思思囉!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言