2012年12月26日

聖誕奇幻水世界

 2012年12月26日
除了海運的強勢, 我再發現在將軍澳寶琳站,
新都城中心二期天幕的聖誕佈置,
MCP奇幻水世界真的是太美了.
有了主題我也不用多加解釋喇! 請大家開心分享吧!

這個紫藍色又真喺幾迷幻的啊!

船上有放影的螢幕, 晚上應該有嘢睇的. 
這是詢問處的廣告牌啊!

全場以企鵝的作裝飾, 母與子的場面好溫馨啊! 

第二個放影點. 


溫馨場面出現喇!

媽媽: BB你知唔知, 媽咪幾愛你呀?
知呀! 媽媽我都好愛你o架! 

呢度又真喺好熱鬧啊! 我都想去行公司呀?

聽話啦BB, 企多幾日我哋就自由喇! 乖啦!!!
講起溫情, 真喺頂唔順喇! 
以企鵝仔來說, 世上只有爸、媽好啊! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言