2012年10月23日

不一樣的訪客

2012年10月23日 
這小傢伙又來寄宿呀! 佢個主人又去旅行喇! 
上次住咗四日, 今次五日呀!
呢隻嘢好爛玩o架! 
上次距今十一個月喇! 大眼仔都冇乜點變呀!
成個下午逗我玩, 跟出跟入我唔理佢, 
佢又幾好耐性啊! 喺咁盯住我!
幾小時後, 終於等到我得閒, 佢就有動作喇!
入廚房搵咗條抹布出嚟! 喺咁睇住我, 示意要玩搶呀!
好啦! 開始喇! 輕輕咬住先, 敵不動, 我不動啊!
我用力拉高D, 佢就死口唔放喇!
一場角力就咁開始喇!!! 不知幾好力, 喺咁扯!
吊起佢都唔放口呀!
鬥了好耐, 我要放手喇! ... 
搶到手之後, 又要我再搶, 如此這般玩了十幾分鐘.
不一回就瞓到c豬咁喇!
瞓醒又會再逗我玩呀! 大眼唔夠十磅, 
我都驚佢俾我玩殘啊!
放假真喺一d都唔悶啊! 哈!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言