2012年10月22日

鳳園植物篇

2012年10月22日
那天去到鳳園內, 初時覺得裡面好亂, 
好似冇人打理咁啊! 
後來才知, 原來喺為了有一個自然生態環境, 
這樣D蝶才會在這裡產卵及孵化啊!
所以冇執整都喺啱嘅! 亂就是自然美啊!
(鳳園的辨事處入口)
用碎瓷片砌出來的壁畫, 好有心思啊!
入園的左手邊可以直上沙螺洞, 但要行個多小時.
未打蝶先拍到一隻「長尾縫葉鶯」個pat pat啊!
(謝謝DADA俾名啊!)
樹叢中的巨人面蛛, 好食好住很大隻啊!
呢隻都喺人面蛛, 屬變異的一種.
蛛媽好愛乾淨o架! 見到有枯葉落網, 立即清除啊!
佢會將樹葉推出網外o架! 仲好快手o忝!
林中有蝶影啊! 我來了.
在烈日下好似樣樣都反光, 但行近時又發覺
花草都長得好美啊!
這種花未見過, 實物比相還要大一些, 
紫藍色好靚, 但唔見有蝶上花啊! 有冇人知乜名呢?
搵到喇! 謝謝小雲妹啊! 鴨仔花(假杜鵑)
(鴨仔花「假杜鵑」 學名:Barleria cristata
英文名:Philippine Violet)
這棵小草好細小, 花如一粒芝麻大; 會唔會喺油點草呢? 
真喺唔用微距拍就只見一點紅, 放大才知它很美啊!
以下的都是蝴蝶最愛的植物
第一次見粉紅色的長穗木啊!
這裡的青葙特別美啊! 拍出來也很悅目呢!
一點幾影到快三點, 趕去壢源村搵B哥醫肚先,
佢四點就休息喇! 上次去摸門釘, 今回趕得及了!
全店都用廢棄物來裝潢, D嘢又真喺好舊, 
但個門面就好有型, 見有好多冒名來者在拍影留念,
我冇影其他呀! 呢張都夠照啦! 
每次都是食了一半才記得拍照, 但真的好好食呀!
麵又爽滑彈牙, 有五粒雲吞, 只買HK$20元咋! 勁抵食啊!
B哥還前來問我覺得點呀! 唔知我喺唔喺肚餓呢! 
淨喺講得個「正」字, 我朋友就話D油多咗少少!
B哥回話會改善喎! 下次再去食, 好似未夠喉啊!
這篇喺咁多喇! 謝謝收看!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言