2012年10月21日

大埔鳳園蝶影

2012年10月21日
21號大埔鳳園開放日, 我就提早兩日去, 
人多冇我份呀!入場先去辦公室登記, 
貼番證做張記認, 咁就通行無阻喇!
幾好吖! 嗰日人少, 數埋唔夠十個,
一入去就影到我的夢蝶喇!
呢隻就慘喇! 俾人食咗條尾啊! 好彩還有一隻補上啫!
影完就唔好阻人走開先, 行上小花園見到奇景啊!
在一棵兩尺高的植物上, 掛了四種斑蝶啊!
隻隻都好似要霸地頭咁款啊!
隻隻都好新鮮呢!!!
好friend啊! 唔同樣都咁啱key啊!
瞄準要按快門佢就飛起喇! 激c亞媽喇!
呢幾隻在食泥, 吸取礦物質啊!
齊齊食泥?! 唔知乜嘢味呢?
這隻好似喺「花裙陀弄蝶」蝶, 我唔敢肯定啊!
唔同樣都追餐c呀!!! 喺唔喺有殺錯冇放過的道理呢?
鳳園好多鳳蝶o架! 佢哋真喺玩得好開心, 
我就追到發瘟!
今回真喺滿足喇! 幾乎我未拍過的都影到了. 要感恩喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言