2012年9月24日

深度攝影@南澳

今次主要是跟攝影團到南澳學習取景, 人人都是高手, 我只是從旁學習;
隨團有(專家帶隊教路)特別安排香港影像文化會會長夏寶擴先生帶隊,
夏先生擁有 20 多年攝影經驗之外,更為香港影像文化會會長、
香港舞動場刋攝影師、現任職業攝影師,與我們交流攝影心得,
教我們用最靚角度,拍出專業級靚相.
時間一到拍友各就各位, 佔上有利地位, 這只是一小撮,
其他的隊友四散霸位喇!

聽過專家教路知道什麼是構圖, 乜嘢叫承先啟後的學說後, 
都喺唔多明白. 但是美景當前, 不拍就對唔住自己喇!
會長話天氣密雲, 不一定要拍鹹蛋黃的, 雲與海也是好題材啊!
一些未見過的構圖就這樣如我拍了下來...
「日落歸途」
「整裝待發」
以下是開始玩機上的設備, 拍出不同的效果.
什麼光學運用, 我都不太明白, 求其拍咗先算.
指定拍的一張, 師傅話有意景喎!
我又在玩偷拍,  因為又冇人理我喇!  可以自由活動喇! 「男: 你搞掂未呀! 快D啦? 就嚟冇哂好位喇!?」
看有些拍友走到海邊去了.
他們都在睇景啊!
說罷又教攞水平!  睇這張夠唔夠正直呀!
師傅又教點樣轉換白平衡

佢話D雲喺最多變化的, 我都知喇! 但開始天黑喇???

看見隊友們都好用功啊!

「天海分色」
大師正在教路啊! (腳架左邊那位就是了)
看天邊有少少彩霞, 唔等喇! 太陽是不會出來的了.
(唔好講咁耐啦! 上車喇!)
相就影完喇! 過了一個星期, 好似乜都唔記得哂啊!
點睇呢? 俾D意見啦? 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言