2012年9月30日

2012維園彩燈賀中秋

2012年9月30日
維園彩燈是本港最大型的中秋慶典, 
每年都帶給市民感受到眼前一亮的歡樂. 
今晚迎月人潮在6回點半後已不斷湧至喇! 
真的人氣十足, 我有點受不了, 趕快拍完便走喇! 
每年都不會少的一排排的掛燈 

今年多了這個燈籠陣 
場中的一氣變色彩龍 
例有的大紅燈籠高高掛
「眾樂坊」內藏有不少彩燈人物造型 
人群多如插針啊! 
今晚有小朋友演出折子戲, 唱做不錯啊! 
更有銀樂隊表演, 應該有好多餘興節目, 
我沒再看下去喇! 
睇吓燈燈先, 今年場地縮小了好多, 
因為多了好多食物攤檔. 
楊桃燈是我最愛啊!
矇眼飛刀都出埋啊!
全都是市集人物, 我看不到有名牌介紹, 你哋估吓啦!
巨型燈王在最後排的左邊, 又似菠蘿、 
又似刺蝟, 是上年大魚燈的延續啊!
有七色變幻, 每完一次便停動三分鍾, 燈內有燈; 
但太多人排隊入內, 我不參加了. 
水紅色我好鍾意的啊! 
\
顏色真的好美, 可是我總影不到綠和紫, 好失敗啊! 
最後終於給我找到好位置喇! 來幾張遠拍, 
真像刺猬渡江啊! 
好金的一面, 相信喺人都愛黃金啊! 
  綠色和紫色又錯過了. 
看到漸變的彩虹一樣好正啊! 
最後又以我最受的顏色Say Good Bye 喇! 
能拍到這美的倒影呢! 真的好滿足喇! 
恭賀大家中秋愉悅, 人月雙圓, 樣樣滿足啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言