2011年12月26日

香港人情味

2011年12月26日
從小父母就帶我去行工展, 說香港人用港貨; 
這是對香港產品的一個支持, 我勞勞的記住, 
每年我在香港的話, 一定要去幾次撐場. 
今年妹妹一早就和我去拍攝喇! 
主場設計好有型啊! 比以前的好好多!


以為一早會冇乜人, 點知...真喺估唔到咁多啊!
展會中的表演台, 是日有表演招待一些長者.
這是懷舊縮影館, 裡面有齊百年香港發展 
的實景縮細的模型, 好真實的啊!
有意自己創業嗎? 可以向這計劃取經啊!
人生出來就是為了食, 看看賣食物的地方, 
d人多到吖!!! 真喺唔帶口罩唔敢行前一步啊!

離遠看到這位靚婆婆, 不停試食; 精神好集中啊! 
我是被她的帽飾吸引住啊! 好in啊!
以下真的是香港原創的老牌子 
以十靈丹為首喇! 百多年歷史, 廠房在柴灣啊!

位元堂又唔夠陳老二咁老啊! 
這兩間的桂林辣椒醬好正o架! 同是香港老牌.
同珍醬園比起李錦記老資格得多喇!

  一新一舊看誰領風騷喇!

這是伴著香港人成長的名牌啊!
獅球嘜同刀嘜的油同是聯繫香港人的心啊!
入元朗冇人唔知這兩間勁啊!
又是一新一舊的貼身用品公司, 彩豐的好受 
年青人歡迎, 雙妹嘜是上一輩人的恩物啊!
零食的老牌子, 估唔到鯉魚門伯伯也有份啊!
新掘起的生意都好出色啊!

如果這兩間有試食就逼爆頭喇!(喺冇嘅)
一間買煲出哂名, 一間保你暖笠笠, 正呀! 

今年好多老牌都冇再出現, 反而外來的就好多;
我覺得有點不對樣, 話明是香港製做o架!
我一向都支持港人用港貨, 平靚正唔用講,
也是信心保證, 一定夠新鮮.
 想吓d外來品?!新鮮一定貴, 因為航空費貴,
羊毛出於羊身上啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言