2011年10月6日

小遊清遠

8/8/2011.
28/8 應妹妹的約往清遠休息嘆兩日,  
因為1/9要開學喇!
她選了法資的索蘇特西豪大酒店, 
因為泳池&健身室都好正, 
 
我冇游水啊!  所以冇拍啊!  我去了健身室, 
裡面因有其他人,
 一樣唔準拍.
來到酒店己近黃昏, 

睇落又幾豪裝吖!
貴客還有勞斯萊斯接送啊! 又冇我份?!
 

想話唔豪都幾難喇! 好似入咗羅馬神殿咁啊!
嘩~~~好鬼大碌柱呀?!


樓面好高啊!

樓上兩層都是娛樂休閒地方.
這裡是大堂後的通天, 供住客休息用茶的地方.  
放滿抽象的雕塑
 
房間算似模似樣啦! 大我反而唔多慣呀!



 
好亂啊! 我妹搞完一陣已去了游水喇!


吃過晚餐再回房已夜幕低垂, 走出露台,
嘩! 外面好靚啊! 重好黑o忝~~~
 
於是換過夜行衣落樓, 來一次夜拍. 
酒店夜裝非常悅目啊!
 

穿過花園拍到酒店全貌, 前後不一樣的,
前面用英文, 後面用中文, 好邪啊!

這是清遠大橋

離開酒店的小山崗, 直向市中心走去.
路好暗, 但是商厦燈火通明.

原來這幢都喺酒店啊!

跟住我就行咗去酒店做spa喇!
下一輯去遊北江啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言