2011年8月23日

食在西樵

2011-8-23
check-in後, 當然要醫肚啦! 酒店的茶王廳,
茶每位6元, 每人名茶一小包, 自沖自飲.
求其食小小醫肚先, 然後出發去搵食喇!

點心是不錯的, 我的最愛是叉燒包, 雪雪白, 好正啊!
水晶餃、排骨陳村粉都好正啊!

跟住去了搵堂妹買餸, 佢要煮餐飯俾我哋食;
她的廚房是燒柴的啊!
當夜...我哋六個人食了隻半燒鵝, 一條三斤重鯇魚, 
炒紅莧菜, 重有芥菜肉片湯, 都夠喇!

這碟我同妹妹吃

這條魚新鮮到冇得彈啊! 隨捉隨蒸啊! 超好吃啊!

第二日下午去吃山上的農家菜,
這是佛掌瓜排骨湯

清蒸走地雞...好嫩滑啊!

頭菜蒸豬面肉...好好味啊!
手做大良魚皮餃...好清爽o架! 有d我掛住吃, 冇影到啊!

最後買了西樵大餅

還買了好鬆化的盲公餅

好了, 再下一輯就有景睇喇! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言