2011年7月30日

美鳳大咬龍船花

2011年7月20日
看過那好激氣的圓明園, 不如輕鬆吓啦?  
這篇好新鮮o架!  我一定要放上同大家分享呀!
 星期一, 食過午飯見有時間, 就在附近的公園行吓! 
咁啱有帶相機, 梗喺四圍睇啦!
就在這時侯, 美鳳出現在龍船花叢中喇! 
一於做住正德皇, 死跟到佢實! 喺咁襟...差d唔識停啊!
這一張我用嚟做wallpaper, 好正呀!
1DSCF0465美鳳蝶.JPG

美鳳一號完整無缺, 好大的一隻...

可能出世不久, 搏哂命去吸食花蜜.

真喺朵朵停啊!

亞美鳳姐俾哂機會我呀!


跟住又來美鳳 2 號, 可惜後右邊壞尾啊!

可能出世後, 未飛得起就被雀仔啄喇!


又喺一樣搏哂命食, 朵朵停啊!

如果平時佢飛得好快o架! 我一定影唔到!

最後飛往民居, 我唔再追喇!

睇住一隻咁多先! 喺唔喺好靚呢?  重有o架!
等第日再放多d!  北京遊有排講呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言