2011年5月30日

我又出發喇!

2011年5月30日
各位, 當你們看到這篇幅的時候, 我已經啟動了,
又要離開香港一段時期! 要去乜嘢地方?
那裡冇乜自由度o架 !
 好多消息要隔過渣先可以上載;
但這地方好多人都希望去一次,
去完回來便是一條好漢喇!
難得又有人肯受我玩; 坐一程24小時火車我未試過,
希望這旅程能帶給我驚喜吧!
請睇吓我個款, 可能會好辛苦o架!
 睇我的行李就知唔嘢少喇! 一星期後,
我會趕回來食糉o架! 食過五月糭寒衣放入櫳,
到時又要執拾一吓喇!
祝各位端午節愉快!
*****************************************************************
各位看福婆婆給我同各位分享的好嘢!
請看...
觀音菩蕯言:
好好活,慢慢拖,一年還有幾萬多.
不要攀,不要比,不要自己氣自己.
少吃鹽,多吃醋,少打麻將多散歩.
按時睡,按時起,跑歩跳舞健身操.
父是天,母是地,孝盡父母要牢記.
夫妻愛,子女孝,家和比啥都重要.
多做善事多積德,
只要能吃飯,錢就不會斷,
不怕嫌錢少,就怕走得早.
官再大,錢再多,閰王照樣土裡拖.
本月是觀音菩蕯出家月,福、祿、壽、財,
各路神仙都來保祐你!
(謝謝福婆婆)



沒有留言:

張貼留言

謝謝留言