2011年5月20日

長洲西堤觀石

2011年5月20日
時間是不會等人的, 食完下午茶 見時間尚早, 
立即出動去找張保仔. 從上船的右手邊, 
沿海邊走到尾...有路上山, 路上指示清晰, 
加上口在路邊, 一定不會迷路.

最後的路段避風塘, 上山的路便在
小龍下月要出賽喇!
這邊給人的感覺是寧靜的
來到山上先往上靠右行去探張生
好容易來到洞口, 冇人話要落去啊! 因為...
冇帶電筒?! 這個入口好窄, 要瞓底個身落, 
下面緊一人闊, 要低頭側身而行, 
入口的石都給遊客磨得滑滑了; 
出口在另一山邊啊!
洞外巨石縱橫
沿山邊走回頭去看五行石
遠望...離張保仔洞遠望的是五行石
朋友總是比我快, 我叫他們先行拍完兩張便會趕上; 
然後下鯆魚灣探五行石.
只見前面亂石一堆, 點知轉個彎...
嘩! 唔喺嗎? 咁搞呀! 我想唔落去喇!
 一個人好驚, 未來過唔知裡面點o架?
正在這時...有三個美少女從洞走出來, 
我當然要問裡面點情形啦! 好在佢哋話...
個窿兩步就行完嘅喇! 唔驚o架!... 哦! 唔該哂!
於是我便戰戰兢兢地上前行!~~~
一入去~~~你睇^o^見光喇!
喺兩步行出個窿, 但喺出面咁樣o架! 有d心寒!
有排行呀! 喂! 有冇人呀! 再從小路上前...
經過裂縫便見光明之路喇!
呵呵呵! 出生天喇!
長洲海岸長期受海水侵蝕,怪石嶙峋,
是島上特色之一。長洲五行石,
由五塊高達五米的大石組成,石間有路可行,
置身其中,尤如置身武俠小說中的石陣。
可惜當日封了路不得進入.
前面封咗, 只好走人喇! 
今次幾大都跟到賴sir實呀! 睇吓又要行番入個
跟住又喺要過石縫
又要入去個黑洞嗰度喇! 
出咗去回頭看看...也有一些值得拍的石景
明明是一塊塊不明來歷的巨石
它就是倒不下來, 斜直也貼得緊緊的.
擱在山上的大鴨蛋
看這塊石好似海豚個頭啊!
最後下山影日落去也!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言