2011年5月2日

蝶舞篇

2011年5月2日
行了幾小時遇不到幾隻蝶, 可能與天氣有關吧!
 好彩來到河背水塘執到隻正正的, 才願收工呀!
柱菲蛺蝶

黎桑矍眼蝶(旱季型)

如果唔喺有人過來八嚇走咗! 一定有張正.

就喺執到這隻正嘢喇!

好美的... 綠鳳蝶

牠非常愛吃, 整棵咸豐草花都吸過哂喇!

真的拍到好開心啊!

很多人在看牠也不飛開

會不會剛出世, 太餓呢?

牠就是每朵都在吸, 我才拍到這麼多張啊!

蟬在枝頭叫, 人在樹下照.

看近的也不錯一樣咁新鮮!

看看這隻盾龜年齡不輕呀!?

邊個話我老呀! 吓!

我食素o架! 食到幾好身體吖! 學吓喇!
這棵樹的新芽好搶鏡啊! 做牆紙都得啩!


聲明呀!  唔好催我行快d! 行咁耐先得三隻蝶!
 抗議呀! 唔該你哋將就吓啦! 我喺咁慢o架!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言