2011年2月22日

流浮山之春

2011年2月22日
離開了龍園又是食午飯時候, 沿途最近是流浮山, 
那麼就在那裡吃飯吧! 飯後有朋友話出面可能有雀影, 
還可以望到新建的直通深圳灣的跨海大橋, 
可惜當日又凍又大霧, 視野不清啊!
出到碼頭四處都是蠔殼, 近岸真的沒有什麼好看, 
只見渡頭的石壆冷冷清, 人都唔多個.
可能漁船回岸的時間尚早吧! 忽見有一白鳥
在水面滑翔, 拍友立即叫著...開機啦?
開乜嘢啫!我又冇正嘢在身... 成個碼頭得三丁友; 
(朋友話你得o架! 快d影啦!) 影...就影囉!
我開始好努力咁影呀! 但喺...會移動的物體我唔掂o架?! 
我大近視好難對焦呀!
每次朋友問我得唔得呀! 我都話唔得, 
影得好細隻, 佢飛緊好難zoom得正呀!
張張都鬆郁朦啊!
總之, 朋友好關心我影到沒有, 每次都問...
我凍到硬哂喇! 影到當執到啦!
一連串的動作我都影到了, 可惜好差囉!
但我都好滿足喇! 第一次在這地方演習成功.
一路喺咁跟住佢飛啊! 我從沒有用過腳架呀!
追到另一邊的垃圾堆降落喇!
嘩! 原來喺個集中營啊! 好似乜都有咁啊!
朋友話有白鶴, 我就唔多識喇! 好似唔喺!
頭頂有兩條長長的羽毛, 又好似白鷺啊?!
其餘的是什麼水鳥呢? 是...池鷺
望遠處又見有一對在起舞喇!
影得唔好但都好有動感的啊!
我還有一些靜態的, 下次再分享吧!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言