2011年2月6日

大地回春

2011-2-6 18:47
今年好多blog友都收過我這朵朱槿牡丹作賀年; 
我就是覺得第二句有點兒牽強! 
都冇桃李出現, 有些唔對題咁啊! 
所以我就想去影一輯桃李爭春...
來補回心中的不足啊! 咁去邊影好呢?! 唔知啊! 
哈哈! 真是得來全不費功夫, 昨日去同契爺拜年, 
一入去便給一棵兩個人咁高的桃樹吸引著喇! 
我梗喺唔放過啦! 圍住棵桃花團團轉, 喺咁影, 
都不知行了幾轉桃花運喇! 
我就好滿意喇! 相信各位也一定鍾意嘅! 
又睇花??? 喺呀! 點都要大家一齊睇呀!!!
這張背影不錯吧!!!
啊! 影到不易樂乎呢!
我就覺好旺喇! 你哋分享完都一定旺o架!
行過桃花運又去找李花喇! 這邊冇呀?......
但喺隔離有呀?!...... 
因為冇人在, 所以上演一幕偷影隔牆花喇!
這樣都算了一件心事! 想的一定有辦法做到; 
一首大地回春正是我要對你說的話啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言