2011年2月17日

元宵節看花燈

2011年2月17日
今晚真喺出咗去文化中心睇彩燈喇! 一轉入鐘樓
就是掛滿小紅燈的入口處. 正前方是一個戲台, 
七時半有戲睇/唱粵曲呀!
彩燈以亞洲鄰近幾個國家的新年為模式 (越南)
因為好黑我睇唔到有介紹牌呀! 
相信明眼的你多少都會猜得中吧?
泰國(上、下圖)
當然最大堆頭就喺中國的舞獅啦!
日本一樣有行年宵的
南韓的搖搖板... ... ...
北韓的放風箏...同樣寓意步步高昇
泰國神廟
戲台旁的龍柱
還有很多蓮花燈 
今晚乜嘢色都好金好橙啊! 
嗱! 講真我唔想o架! 我影緊見佢哋行吓過d, 
行吓又過d, 結果企定定在我前面; 
唔走開啊!!! 咁! 即喺點呀?
唔影都唔得呀! 個肥妹飛禽大咬呀! 
真喺當我冇到啊! 哈哈! 情人節樂透了.
舞台真的好有古樸味道啊! 
重有o架! 等下一篇啦! 太多怕被封BLOG呀!!!
新十五鬧元宵, 明月彩燈當頭照; 
妙! 妙! 妙!
幾許街上風光盡情入眼簾.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言