2010年5月18日

青衣天后誕-舞獅

 2010年5月18日
我自小就喜看舞獅, 男孩子的力量真的了得, 
今次我真的看過夠了. 周旋於幾十隻醒獅中, 
不知影邊隻好, 跟著他們走來走去, 
通行無阻, 可能我是女的, 又走得好近, 
所以會誤以為自己人吧! 太精彩了.
健兒們一早齊集等候出動啊!
入場儀式非常熱鬧壯觀啊!
睇吓! 企定定俾我影咗先啦...
再開步接神位入場喇! 又拜又行禮.
隨著步法一直舞到神壇前.
跟著第二隊入場喇! 佢哋人強馬壯, 出得兩隻黑獅,
江湖味好重呀! 黑獅等於好打得o架!
好似睇黃飛鴻d戲咁啊!
後來我見人太多了, 索性走到神壇前拍啊!
這隊的獅好靚又cute...睇真d...
穿著獅腳褲的是一位十多歲的小女孩啊!
後來由師兄接手上前叩拜啊!
再來一隊穿黃褲子的, 獅的顏色與眾不同啊!
基本每一隊必到神壇叩拜一番, 然後歸隊.
今次我見到有些小獅不用舞動, 只作巡禮用.
桃紅色的獅見過未, 好艷麗啊!
佢哋等待在採青呀!
不只啊! 還見到兩隻粉紅獅, 太可愛了, 看他們多誠心啊!
跪了好耐師傅唔叫, 唔敢郁啊!
原來獅是用劉、關、張代表義氣啊! 黑色就代表張飛囉!
 武行人多是義字當頭啊!
想唔想睇吓舞龍呢? 我好攰啊! 過兩日啦! 好嗎?

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言