2009年10月31日

暫別L.A.的家

2009年10月31日

轉眼間好快半年又過去了, 如果不是我弄傷了腰骨,
 相信不祇去那麼少地方; 這次回家純粹是修復家園,
這太耐沒有打整了, 從第一腳踏進家門,
第一個感覺是...我想返回機場,
可知亂成怎樣, 直至傷勢好轉, 一步一步的從頭執整,
上個月終於可以見得人喇!
門上的玻璃窗我好鍾意o架!

最難忘的是把地毯翻新起污漬, 一點一點的
用手擦, 沒有人幫日日續少續少的做,

總算搞掂了. 皮沙發3年沒有打蠟, 都做好了.
這燈的燈罩先前換了, 原本是啡色, 難睇到極.
現在都見得吓人啩? 單人沙發後是壁爐喺唔會用嘅!
所以就給遮住了...

Victor爸爸的戰利品.

看看地毯好像沒怎樣吧?

原來變黃的窗簾也洗得雪雪白了,
門一早提過翻新了.

白蘭和橡樹也修好了, 還吩咐園丁千萬別再亂剪它們.
再掛多兩幅掛畫, 買了十年冇人理, 真的好忙嗎?

變了工作間的廚房再度回來了.

飯廳的洗手盆, 做了招財位.

整個飯廳做了辦公室,
我點都要這張水晶飯桌從見天日.

看到這手繡的馬頭, 今次冇去馬場, 又少了好多紀念品.
上次到vegas買的掛飾. 可用來做煲底啊!

看! 一張大餐桌成了辦工桌, 這裡不可亂動,
動咗我會冇命o架!

又一幅掛畫都幾有欣賞價值的.

樓上唔影喇, 三間睡房各自為政.

從這裡落去便是車房, 士多房和洗衣房,
我就是從這裡離開喇!

今次回來沒有通知我的同學和朋友, 只見了一位知己, 
都好滿足了, 人人都掛住搵食, 邊敢打擾人家呢? 
我一向獨行俠, 有相機就得喇!
如果身邊太多人喺影唔到靚相o架!
再見喇!!! 我的心血, 
希望下次回歸唔好再俾間屋玩殘啦!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言