2009年10月7日

帶你行摩登雜貨舖!

2009年10月7日
我又發現了一間乜都有的摩登雜貨舖喇! 開業75年了, 
我給停車場的彩旗吸引著, 一定要入去看個究竟, 
真的大開眼界, 難怪開得咁耐還存在, 
當然有道理, 睇過之後就明白了.

我一入去便行到最裡面, 慢慢影番出去, 咁就冇咁礙眼啦!

上至食物, 下至傢俱, 裝飾品, 土物產真喺乜都有, 
影唔晒咁多呀!

美國人最愛吃的鹹餅條, 好好食o架!

咖啡...每種都配有該公司出的器皿, 
杯啦...壺啦都是一套套的.

意大利粉和肉醬汁, 懶人最愛了.

零食也擺放得好有特色. 雖然咁多嘢, 但喺好整齊o架!

各式飲料都是老牌子.

來到土產部喺我最鍾意的了! 各國的出品都有.

唯獨是中國的最大買, 因為平、靚、正囉!



這個非洲的黑木盒我好鍾意, 好有原始風味, 睇咗好耐冇買.


泰國的文具, 好大枝的鉛筆啊! 還有個貓擺設都好吸引啊!

真喺好有taste 的木雕象, 型呀!

好有特色的file夾, 旁邊的籐織盒子也不錯啊!

這裡的西人都喜愛籐器, 可能天氣乾爽塵少的關係吧!

陶瓷器皿也是裝飾門面的好材料.

玻璃的蠟燭台也是這裡最受歡迎, d洋人好愛
點洋燭來製做氣氛的.

掛畫一樣不可少, 屋大更加要多掛幾幅來點綴.


傢私更加多款式, 各國入口的都有啊!

好古舊的款式都有.

充滿民族色彩的通通都有, 真的行同影都咁開心啊!

得閒四圍走, 唔會發吽逗!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言