2009年8月6日

超!超!超!的超級市場

2009年8月6日
又喺我倉鼠導遊帶你哋參觀L.A.最大的超市喇! 
要做會員先可以幫襯咖! 因為裡面所有嘢
都比外面的平和新鮮囉!
這是一層過佔地四個足球場咁
上下大的超市Costco Wholesale.
3-8-09 028.jpg
點解話超晒班的超市, 原因是除了食用品, 
還有傢私、家電、衣物、車呔零件、
室內一切裝修、還有金飾和水晶等等...
一入門便是家居用品, 如地毯、木地板...
打橫一路入去都是賣有關屋的東西. 
我沒有時間影齊, 因為我去得太晚了, 
尚有半小時便關門.

車呔也比外面平十幾元的啊!

我以最快步走入生果區喇!
3-8-09 005.jpg

我買的水果都全在這裡, 
白色的四方屋裡面是賣新鮮蔬菜區.

左手邊是糧油雜貨區, 真喺柴gas啦、
米、油、鹽、清潔用品等...

這一條直路都是鮮肉區, 最靚的是羊扒, 
最低買的是豬肉, 最貴是牛扒, 雞全部都是急凍的, 
我都冇走入去影啊!

靠左手邊全部都是乳酪製品, 講得出名都有咖!

還有一個大廚房, 5元一隻大燒雞, 我食過一次怕了, 
食了兩日我沒法食完; 當然廚房一定有, 
因為將快到期的肉烤熟出售, 減低損耗.

當然還有新鮮出爐的各式蛋糕、餅食、麵包等...

又經過洋酒部, 真喺乜酒都有呀!


這裡是急凍即食部, 有八行如此的凍柜.

所有放入微波爐的食物有齊, 
最出名的H字頭的雪糕都有齊啊!

衣物區...底底面面講得出都有喇!

男士用品區, 好多男仔來這裡大搜查咖!

花最少得一個攤位; 跟住望過去都喺飲料區, 
可樂最平$9.89一盒32罐.

右手邊裡面是配藥部和藥物銷售區;
外面就是女士用品和化妝品區.

我好快咁推住幾盒生果, 又好快咁拍了一些的沿途所見, 
其實拍唔齊咖!?  驚被人話呀? 你知啦...俾人話好冇face咖!
來到付款區了, 那時大閘已關上, 
好多人等住俾錢啊! 六點都未夠...
我就跟著這位太太, 佢轉面見到我盒藍莓, 
即時話唔制喎, 點解我盒又大粒又夠黑, 
我話啱啱開箱快d去換啦!
咁我就同佢睇住架車先, 當然俾錢時梗喺我俾先啦! 
到佢跑到返嚟我都計梗數喇!
嗱!!!女人就喺咁喇! 話換一盒...點知托咗幾盒返嚟, 服未!

重有一樣要講嘅...你哋見唔見到柜位
有一條一條的直立鐵通, 好似水喉管咁呢?  
神奇喇...又俾我睇到佢嘅功用噃!  
請留意最前...著湖水藍衫白褲那位女士個頭的位置先, 
條鐵通有個缺口o架?!  隔離條line埋數
我見到佢將收銀機d賬單啦,  現金啦! 捲作一團,  
然後塞入管道,  即時就有真空吸了進去, 
每條管都會單獨吸到去會計部內的獨立單位核對,  
個收銀員拍拍手就放工喇!  全部電子計數, 
員工數都唔使數幾方便呀!
去買嘢開架車仔! 冇咁阻眼呀?   會唔會悶襯你哋呢?


拜拜! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言